luni, 6 aprilie 2009

Un mic ajutor

Undeva prin februarie, un bun amic - Bobita (Paul) Catusanu - ne propunea sa trimitem cateva fotografii printate ptr. o expozitie ce avea sa aiba loc in Germania, la Nürnberg. Am scos 10 fotografii pe care le-am considerat noi sugestive si le-am trimis amicului meu ce avea sa le trimita la randul sau in Germania.
Expozitia a avut vernisajul sambata 4 aprilie (2009) si a avut parte de o asistenta numeroasa. Ulterior am aflat ca banii rezultati din vanzarea fotografiilor noastre vor fi donati in scopuri caritabile, ptr. a ajuta o fetitza pe nume Nicoleta. Mai multe detalii despre cele petrecute sambata la Nürnberg gasiti la http://asiiromani.eu/exclusiv/1035-campania-pentru-nicoleta-continu.html
Asta, dragii nostrii, a fost prima noastra expozitie (maine probabil ca vom publica si fotografiile) si ne bucuram si mai mult ca prin asta am reusit sa ajutam un semen aflat in suferinta.

Niciun comentariu: