joi, 15 iunie 2017

Nikon D7500 - primele sample-uri

Despre Nikon D7500 am auzit prima dată în urmă cu aproximativ o lună. Din denumire, mi-am dat seama că e vorba de un nou DSLR în format DX (APS-C), gândindu-mă că este un update al lui D7200 şi atât.
Dar nu este aşa, D7500 fiind echipat cu un senzor nou, de 20.9 Megapixeli, capabil să "ducă" până la ISO 1.638.400 (Hi5). Desigur imaginile trase la o asemenea sensibilitate sunt aproape inutilizabile, dar, analizând sample-urile de studio publicate de ePhotozine, pot spune că D7500 oferă rezultate remarcabile, furnizând imagini utilizabile până la ISO 204.800 (Hi2), ceea ce până acum 2-3 ani abia puteai obţine de la un DSLR cu senzor Full-Frame.
Luând în considerare şi celelalte specificaţii(video 4K, rafală de 8fps, etc), nu pot decât să prevăd lucruri bune pentru D7500. Îl aştept la test, iar când va ajunge vom povesti mai multe.
Se pare că prinde contur ceea ce îmi spunea un prieten în urmă cu ceva vreme - în viitor bătălia nu se va mai da pentru megapixeli, ci pentru valori ISO cât mai mari.
Tu ce părere ai despre Nikon D7500?

Niciun comentariu: