luni, 25 mai 2009

Cronica de week-end

Fara indoiala, fiecare week-end este pentru fiecare dintre noi o binecuvantare si, in acelasi timp, cea mai asteptata perioada a fiecarei saptamani. Bineinteles ca foarte important e si cum iti petreci aceste zile, pentru ca in anumite conditii e posibil sa nu mai fie atat de placuta amintirea lor.
Pentru noi week-end-ul care tocmai a trecut (23-24 mai) a fost, probabil, si cel mai lung pe care l-am petrecut pana acum; si asta pentru ca am avut parte de foarte multe "activitati" interesante in diferite locuri. Am inceput cu un binemeritat gratar, pregatit cu pricepere la bunica, intr-o zona foarte frumoasa a judetului Botosani. Acolo am regasit simplitatea si in acelasi timp candoarea copilariei, perioada de care sunt sigur ca va leaga si pe voi multe amintiri frumoase.
Am schimbat registrul si am mers apoi la Gura Humorului acolo unde a avut loc prima etapa a Campionatului Naţional de Offroad 2009. Din pacate nu am mai prins mare parte din zarva din primele zile, insa iesirea in natura ne-a incarcat bateriile si ne-a facut sa ne bucuram inca o data de zonele minunate pe care (inca) le are tara noastra.
Mai jos am incarcat si cateva instantanee surprinse in cele 2 zile de periplu prin Moldova si Bucovina.
N-Joy!

















Niciun comentariu: