marți, 10 aprilie 2012

Un week-end reusit

      
Contrar aparentelor ce ar putea fi determinate de evolutia vremii din ultimele zile, imaginile de mai jos nu au fost surprinse week-end-ul trecut ci acum aproape 2 luni. Este vorba de un week-end petrecut alaturi de familie intr-un loc despre care am mai scris si v-am mai prezentat imagini; este vorba despre comuna Dorna Arini din judetul Suceava, unde se afla Manastirea "Acoperamantul Maicii Domnului" si Baza de Odihna si Tratament recuperator "Procopie si Elisabeta", unde am fost cazati. In cele 2 zile petrecute acolo si la Vatra Dornei, ne-am bucurat de aerul curat al zonei, ospitalitatea gazdelor si am admirat peisajele din imprejurimi, acum imbrcate in mantia alba a iernii. Un scurt istoric in imagini al mini-vacantei noastre la Dorna-Arini si drumul de intoarcere il regasiti in imaginile de mai jos.

 
 
 
 
 
 
 
 

3 comentarii:

Dli spunea...

ce ciuda imi e sa ma uit ce a fost in aprilie, iar acum nu sti cum sa te ascunzi de caldura :) interesant nu?

Gabriel MARIAN spunea...

Cand era frig nu ne placea, acum e prea cald :). Interesant e ca fotografiile din postarea asta sunt realizate in februarie. Multumim de vizita!

DanaRoscata spunea...

Absolut superbe fotografiile de la Dorna Arini ! FELICITARI ! Este un loc de poveste ! M-am indragostit de zona aceea...