miercuri, 16 mai 2018

Drive-test & Review VW Golf 7 Facelift

     Când spui Golf, te gândeşti prima dată la una dintre cele mai populare maşini din istoria auto. ... Abia apoi la sportul cu crosă şi minge albă. Asta pentru că Golf este o maşină emblematică, întâmplător sau nu fabricată de un constructor german, ale cărei versiuni s-au completat armonios, păstrând identitatea modelului.
      Nu voi face acum un arbore genealogic al modelului, ci o să vă povestesc, pe scurt, experienţa mea cu Golf în general şi cu noul Golf în special. Spun (scriu) "noul Golf" pentru a fi identificat mai bine modelul despre care se face referire în acest post.Cei drept diferenţele de ordin estetic nu sunt foarte mari, însă vin suficiente noutăţi din alte părţi.
      Ca majoritatea românilor, la prima mașină m-am orientat în principal către un Golf (4). L-am ales pentru că era oarecum accesibil, atât la achiziție cât și la întreținere, și pentru că stătea cel mai bine la capitolul siguranță în segmentul său la vremea respectivă. Până la urmă, am fost nevoit să aleg un Polo, de care m-am servit fără probleme timp de mai bine de 8 ani (cumpărat sh).
      Revenind în 2018, luna aprilie mi-a dat prilejul să testez și să descopăr în detaliu cel mai nou Golf disponibil pe piața din România - Golf 7 facelift; asta după ce, cu exact 1 an în urmă, aveam primul contact cu acest model.
      Cu toate acestea, mi-am dorit să cunosc mai bine mașina, dar mai ales motorul ei - 1.0 TSi, proaspăt introdus.
       Cu sprijinul prietenilor de la Automitric Suceava, am primit la test pentru un week-end  mașina despre care vă vorbesc, care mi-a oferit mai multe surprize plăcute. Rezultatele testului, dar și fotografii din timpul filmărilor, le găsiți mai jos.
       Aștept de la voi păreri și sugestii pentru viitoarele review-uri, dar și detalii despre experiența proprie cu Golf 7 facelift în general și de motorizarea 1.0 TSi în special.
       Să auzim de bine!



Niciun comentariu: