miercuri, 16 ianuarie 2013

Invazia

Pe la mijlocul lunii trecute, cand, din cauza viscolului, am ramas o zi in plus la Dorohoi, la parinti, am profitat de ocazie si am zis sa ies un pic prin cartier pentru a lua "pulsul strazii". Va reamintesc - era perioada in care majoritatea drumurilor din judetul Botosani erau inchise sin cauza viscolului; insa, la momentul respectiv "urgia" se mai calmase, dar era destul de frig si ningea usor. De cum am iesit, atentia mi-a fost atrasa de multimea de ciori "cuibarite" pe acoperisurile blocurilor din jur si prin copaci. Mi-am dat seama pe loc ce potential fotografic puteau sa reprezinte aceste zburatoare, mai ales daca reuseam sa le prind in anumite ipostaze si situatii. Asa ca am mers intr-un loc unde puteam avea o vedere mai larga asupra cartierului si am asteptat momentele potrivite.
Pentru ca lumina naturala incepea sa-si piarda din intensitate, m-am gandit sa ma joc putin cu expunerile un pic mai lungi, iar ce a iesit vedeti, ca de obicei, mai jos :

  Tehnica Nikon D90 + Nikon AF-S 18-105 VR

Niciun comentariu: